مجتمع آموزشی نورمعرفت

موسسه بین المللی ویزاتحصیل ( نورمعرفت )

 

?نماینده انحصاری دانشگاه مدیپل?
دانشگاه مدیپل یکی از مجهزترین دانشگاه های کشور ترکیه واقع در شهر استانبول است که رشته ها و خدمات آموزشی بسیاری را ارائه می دهد.  زبان تحصیل در این دانشگاه انگلیسی و ترکی می‌باشد. این دانشگاه می تواند انتخاب مناسبی برای ایرانیانی باشد که برای کار و زندگی در این کشور اقدام به ادامه تحصیل می کنند. . جهت مشاوره ی رایگان تحصیل در خارج از کشور همین حالا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید: ?۹۰۵۵۲۲۰۰۴۲۰۰ ?۹۰۵۵۳۳۰۰۴۳۰۰?اعتماد شما اعتبار ماست?

 

معرفی مجتمع نور معرفت

این متن در سال 94 انشاء شده است .

بسمه تعالی

قل هل یستوی الذین یعلمون و الذین لا یعلمون ؛انما یتذکر اولوالالباب

زمر ایه11

ایا کسانیکه میدانند با کسانیکه نمیدانند یکسانند

مقصد ذات حق از خلقت ما معرفت است   مایه دولت تسلیم و رضا معرفت است

مطلقا دادرس روز جزا معرفت است     فرق انسان و بهایم بخدا معرفت است

صغیر اصفهانی

از انجاییکه در تمام عرصه های دوران ؛علم از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و غالبا عالمان بر عوام برتری داشته اند واین امر موجب گردید تا بنی ادم در صدد کسب علم از مشرقین تا مغربین عالم را به تفحص و تدقیق بر اید و در این امر چه جانها که قربانی علم نشد و چه خونها که در جویهای جهالت جاری نگردید.

در عصر کنونی و در این برهه از زمان چنانکه میدانیم تمام سیاستمداران عالم بر ان شده اند تا سرمایه های مادی را برای جوانان ملت خود ودر راه پویایی دانش صرف نموده تا نسل اینده ؛نسلی عالم و مقتدر گردد و دولت فهیم جمهوری اسلامی ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و چنانکه میدانیم جوانان ایرانی در کشورهای مختلف به اموزش علوم ایرانی توام با روشهای متعدد علمی همت گمارده اند.

هرچند که پویایی در علم فقط به گامی وابسته است زیرا سستی در حرکت به تعداد همان گام کافیست تا از رقبای خود عقب مانده و امتیازات گرانقدری را به کوتاهی زمان یک گام اما به وسعت یک جریان از دست بدهیم.

بنده نیز به سهم خود بر ان شدم تا در عرصه خدمت به هموطنان عزیزم و در تطبیق و تلفیق نظام اموزشی ایران که بسیار غنی بوده؛با نظام اموزشی و مدرن روز جهانی که بنابر نظر حقیر کشور انگلستان را انتخاب نمودم ؛با ارائه طرحی به شورای عالی اموزش وزارت اموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران ؛موفق به اخذ مجوز تاسیس و راه اندازی اولین مدرسه بین الملل ایرانی در خارج از کشور با نام نور معرفت گردم که افتخار ان تماما متعلق به تمام جامعه ایران و ایرانی خواهد بود.

مجوز ماخوذه قابلیت افتتاح شعب مختلف و متعدد در اقصی نقاط جهان را دارا میباشد.

با این همه انچه که مهم و قابل تامل خواهد بود ؛نحوه اموزش و مکان اموزشی مناسب برای ارتقای سطح کیفی مجموعه بوده است و بهمین منظور اولین شعبه مجموعه اموزشی با نام مجتمع نور معرفت در شهر استانبول کشور ترکیه و در منطقه گونگورن و ساختمان سابق فرمانداری که بنام اسکی کائم مکاملی معروف میباشد با فضای بیش از 3000 متر مربع و در 6 طبقه راه اندازی گردید که در گذر زمان به منطقه آوجیلار نقل مکان کرد .نکته جالب و نواوری شده در مجموعه نوتاسیس در واقع مبحث خداحافظی با کتاب و استفاده از روش نوت بوک به جای کتب درسی بوده که غالب دانش اموزان از سنگینی و حمل ان در مسیر مدرسه به خانه و بالعکس ناراحت میباشند.

در این طرح مدرسین با بهره گیری از بردهای تمام دیجیتال و متصل به اینترنت ضمن تدریس علوم و تنقیح مطالب مربوطه در جزوات روان و مفید و نیز تکرار تمارین مربوطه درسی از کتاب و سایر منابع مشابه؛تمام تلاش خود را برای یادگیری عناوین درسی به نسل اینده ایران و اینده سازان مملکت عزیزمان بکار گرفته بنحویکه دانش اموزان پس از پایان ساعت کار مدرسه نیازی به بازخوانی و تکرار مطلب نداشته و اوقات فراغت را با طیب خاطر در کنار اهل منزل سپری نمایند.

هرچند برنامه اموزشی به گونه ای تدوین گردیده که دانش اموزان عزیز از ساعت 30/8 صبح تا 30/4 بعد از ظهر اوقات اموزشی و پرورشی مطلوبی را در مکان مدرسه صرف مینمایند و کلاسهای تدریس زبان انگلیسی و ترکی و عندالاقتضائ المانی و فرانسه و عربی نیز در دستور کار مجتمع خواهد بود اما به واقع در مبحث ورزش نیز برنامه های جدی و جهت داری نیز در کارگروه مجتمع تعریف شده که از جمله ان کلاسهای بدنسازی و ایروبیک و رزمی در گروه خانمها و اقایان با مربیگری اساتید مجرب و صاحب نام بوجود خواهد امد و عزیزان نوجوان و دانش اموز میتوانند از بهترین امکانات ورزشی بهره مند گردند.

لازم به ذکر است در محیط مجتمع ؛سینما با ظرفیت حدود 200 نفر و نیز رستوران مجهز با غذای لذیذ ایرانی مشغول بوده که خانواده های محترم میتوانند در همه اوقات از امکانات موجود بصورت خانوادگی و یا درقالب دانش اموزی از ان استفاده نمایند.

صرفنظر از همه موارد بالا میهمانی مجتمع که تقریبا در فاصله هر ماه برای تمام خانواده های بهمراه دانش اموزان در محل مجتمع برگزار میگردد باعث ارتباط تنگاتنگ مدرسین و اولیا و اگاهی از وضعیت لحظه به لحظه فرزندان خود خواهد بود

مسایل بالا در زمان تاسیس مجتمع قابل استفاده و اعمال بوده و انشاالله چشم انداز مدیریت به رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان ایرانی در عرصه حاضر میباشد و بهینه سازی سیستم نیازمند نقد اعضای محترم که از ترکیب اولیا و معلمین و دانش اموزان حاصل گردیده نسبت به برنامه های مجتمع میسر میباشد.

 

با احترام مدیریت مجتمع